a

Volkswagen’in dev tasarruf planı!

ad826x90

Volkswagen, 2015 yılında meydana gelen dieselgate skandalının faturalarını 3 yıldır ödemekle bitiremedi. Öte yandan 1 Eylül’de Avrupa Birliği’nde yürürlüğe giren Küresel Uyumlu Hafif Araç Test Prosedürü (WLTP) ile birlikte mevcut dizel modellerin yeni emisyon standartlarına uyumlu hale getirilmesi oldukça masraflı hale geldi. Bunun yanı sıra elektrifikasyon yatırımları ve otonom teknolojiler için yürütülen Ar-Ge faaliyetleri de oldukça külfetli.

ad826x90

Volkswagen gelecek hedeflerini finanse edebilmek için kendi içinde kaynak yaratmaya çalışıyor!
Volkswagen, 2025 yılına kadar üretimdeki potansiyel tasarruf noktalarını değerlendirmeye kararlı. Alman üretici, operasyon ve üretim süreçlerini standart hale getirerek karmaşıklığı azaltmayı planlıyor. En kısa zamanda üretimi daha akıcı işler hale getirmek şirketin öncelikli hedefi haline geldi. Bu sayede üretilen araçlarda birim başına harcanan para miktarının bir anca önce azaltılması hedefleniyor.

Üretim ve Lojistikten Sorumlu VW Markası Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Andreas Tostmann, Perşembe günü yaptığı açıklamada dev tasarruf planı ile ilgili “Üretim daha hızlı, daha yalın basit ve daha verimli hale gelmeli” dedi.

Audi’den dev Çin hamlesi!
Öte yandan Volkswagen CEO’su Herbert Diess, yaptığı açıklamada 2025 yılına kadar şirketin dünya çapındaki üretim faaliyetlerindeki verimi % 30 oranında arttırmayı planladıklarını söyledi. Diess, yedi yıllık bu zaman diliminde şirketin yıllık işletme kârını % 4.1’den % 6’ya çıkarmayı planlıyor.

(donanımgunlugu)

ad826x90

ad826x90
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Sıradaki haber:

Dış dikiz aynaların yerine geliyor

HIZLI YORUM YAP