AYDA 30 BİN OYUNCU
Test aşamasında olmasına rağmen oyun şimdiden günde 2 bine yakın, ayda ise yaklaşık 30 bin oyuncu tarafından oynanıyor. Oyuncular, yarışlara katılmanın yanı sıra oyun içindeki sosyal ağda sohbet edebiliyor, takımlar kurarak birlikte görevleri tamamlayabiliyor.
‘DÜNYAYA TANITMAK İSTİYORUZ’
Ayris Games’in kurucusu Hakan Satılmış, projenin sadece bir oyun değil, aynı zamanda Antalya için dijital bir tanıtım aracı olduğunu belirtti. Yerli markalar için reklam ve entegrasyon fırsatlarının da mümkün olduğunu söyleyen Satılmış, melek yatırımcılara çağrıda bulundu:
“Günümüzde özellikle gençler dünyayı dijital platformlar üzerinden tanıyor. Oyunda kullanılan puan ve seviye sistemleri, etkileşimi sürekli kılıyor. Bu da tanıtım ögelerinin bilinçaltına yerleşmesini kolaylaştırıyor. Hedefimiz, Antalya’yı tanıtan bu oyunu milyonlara ulaştırmak.”
Kepez’den Milli Takıma Gurur Yolculuğu