
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde (yarın) Başkentray, Marmaray, İZBAN, Sirkeci-Kazlıçeşme Raylı Sistem Hattı ve Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy Metro Hattı’nın ücretsiz olarak hizmet vereceğini duyurdu.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 26 Nisan tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararına göre 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde (yarın) Ankara, İstanbul ve İzmir’de Bakanlığa bağlı kent içi raylı sistem hatlarının ücretsiz olacağını bildirdi.
Bakan Uraloğlu, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “İstanbul’da Marmaray, Sirkeci-Kazlıçeşme Raylı Sistem Hattı ile Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy Metrosu, Ankara’da Başkentray ve İzmir’de İZBAN ücretsiz hizmet verecek. Söz konusu hatlarımız tüm vatandaşlarımıza gün boyunca hızlı, kolay ve ekonomik bir ulaşım imkânı sağlayacak.” ifadelerini kullandı.

Evlenecek Gençlere Sağlanacak Yeni İndirimleri Açıklandı

1 HELAL CARDİ B. SUUDİ ARABİSTAN’DA
2 D’S Damat’ın Bu Benim Dünyam Kampanyasının Yüzü Rock Müziğin İkonik Starı Teoman Oldu
3 Kader İkizler’den Kadınca TV’nin Dijital Yayın Vizyonu
4 Özel Eğitime İhtiyacı Olan Öğrenciler İçin “Yaşam Becerileri Etkinlikleri Kitabı” Hazırlandı
5 V. Cerrahpaşa Pediatri Günleri Başladı 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.casino siteleri