a

Vali Yerlikaya’dan Düzensiz Göçle Mücadele Açıklaması

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya 1 Ocak – 25 Aralık 2022 tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleştirilen düzensiz göçle mücadele çalışmaları hakkında açıklama yaptı.

Vali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada “1 Ocak – 25 Aralık 2022 tarihleri arasında İstanbul’umuzda düzensiz göçle mücadele kapsamında 166 bin 652 yabancı hakkında işlem yapıldı.

Yasal kalış hakkı bulunmayan 47 bin 164 yabancı ülkelerine geri gönderildi. Sınırdışı işlemleri kapsamında 110 bin 91 yabancı illerdeki geri gönderme merkezlerine sevk edildi” ifadelerine yer verdi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Sıradaki haber:

Gastronomi Alanındaki İlk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Açıldı

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.casino siteleri