
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya 1 Ocak – 25 Aralık 2022 tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleştirilen düzensiz göçle mücadele çalışmaları hakkında açıklama yaptı.
Vali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada “1 Ocak – 25 Aralık 2022 tarihleri arasında İstanbul’umuzda düzensiz göçle mücadele kapsamında 166 bin 652 yabancı hakkında işlem yapıldı.
Yasal kalış hakkı bulunmayan 47 bin 164 yabancı ülkelerine geri gönderildi. Sınırdışı işlemleri kapsamında 110 bin 91 yabancı illerdeki geri gönderme merkezlerine sevk edildi” ifadelerine yer verdi.

Gastronomi Alanındaki İlk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Açıldı

1 HELAL CARDİ B. SUUDİ ARABİSTAN’DA
2 D’S Damat’ın Bu Benim Dünyam Kampanyasının Yüzü Rock Müziğin İkonik Starı Teoman Oldu
3 Kader İkizler’den Kadınca TV’nin Dijital Yayın Vizyonu
4 Özel Eğitime İhtiyacı Olan Öğrenciler İçin “Yaşam Becerileri Etkinlikleri Kitabı” Hazırlandı
5 V. Cerrahpaşa Pediatri Günleri Başladı 
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.casino siteleri